عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوست دارم با تموم وجود

 

درد عشقی کشیدم که مپرس

 

زهر هجری چشیدم که مپرس

 

                                                             گشته ام در جهان

 

                                                             دلبری برگزیدم که مپرس

 

 

 

کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهر

 

                                                         ولی آهسته میگویم الهی بی اثر باشد

 

عاشقم عاشق رویت گر نمیدانی بدان

 

                                                         سوختم در آرزویت گر نمیدانی بدان

 

گفتمش نقاش را نقشی کشد از زندگی

                                                        با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

 

 



نظرات شما عزیزان:

rap2parti
ساعت15:08---23 مرداد 1391
عشق را دوست دارم اگر عاشق باشد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 14:46 | |